نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

سریال اشتباهات داوری به نفع سپاهان| کپی‌برداری وحید کاظمی از روی دست محسن قهرمانی!

  • کد خبر: ۱۶۳۶۰۶
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲
  • ۲
سریال اشتباهات داوری به نفع سپاهان| کپی‌برداری وحید کاظمی از روی دست محسن قهرمانی!
وحید کاظمی با اشتباهات عجیب به نفع سپاهان، یاد محسن قهرمانی را در فوتبال ایران زنده کرد.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، امشب در اصفهان سپاهان موفق شد با ۵ گل پیکان را شکست دهد. نکته عجیب اما سریال اشتباهات داوری به نفع تیم سپاهان بود که حسابی در فضای مجازی بحث برانگیز شده است.

وحید کاظمی داور این مسابقه در شرایطی که بازی با تساوی بدون گل در جریان بود، یک پنالتی عجیب و بحث برانگیز برای سپاهان اعلام کرد. سعید مظفری‌زاده، کارشناس داوری با رد تصمیم کاظمی گفت هیچ اتفاقی که منجر به اعلام پنالتی شود در محوطه پیکان رخ نداد.

اما اشتباهات اثرگذار کاظمی محدود به این صحنه نشد و در ادامه در همان نیمه نخست، وی با یک تصمیم بحث برانگیز دیگر پیکان را ۱۰ نفره کرد.

او در دقایق پایانی نیمه نخست در ۱۰ ثانیه، ۲ بار به شیرزود تمیروف کارت زرد داد و او را اخراج کرد تا شیرازه پیکان از هم بپاشد و سپاهان به یک برد راحت دست یابد.

این تصمیم عجیب کاظمی هم توسط سعید مظفری‌زاده رد شد و حتی این داور خوشنام ایرانی اعلام کرد کاظمی باید به جای تمیروف به بازیکن سپاهان که شبیه‌سازی کرده کارت زرد می داد.

این اشتباهات عجیب کاظمی در هفته‌های پایانی لیگ برتر، در اصفهان و به نفع سپاهان حالا باعث شده تا یاد محسن قهرمانی در اذهان فوتبال‌دوستان زنده شود.

قهرمانی ۱ دهه قبل، در بازی حساس پرسپولیس و سپاهان در اصفهان هم برای سپاهان یک ضربه پنالتی اشتباه گرفت و هم میثم حسینی را اخراج کرد. تصمیماتی که البته با افشاگری های علی دایی، شهریار فوتبال ایران و سرمربی سابق پرسپولیس همراه شد و در نهایت قهرمانی مدتی طولانی محروم شد تا مشخص شود در پشت پرده اتفاقاتی رخ داده و دایی بیراه نگفته است. 

حالا باید منتظر باشیم و ببینیم آیا وحید کاظمی هم به سرنوشت محسن قهرمانی دچار می شود و شاهد محرومیت او خواهیم‌بود؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
0
2
خوب لیگ رو تعطیل کنند جام رو بدن سپاهان خیلی بهتره تماشاگر هم کمتر حرص بخوره
آقای کاظمی داور مسابقه پنج تیم پیکان صفر
مبارک آقای کاظمی
این داور در حد لیگ محلات و کوجه بن بست هم نیست
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
0
1
آقای کاظمی چندین سال که مهره سپاهان هست
کافی بازیهای که ایشون داور سپاهان هست رو ببینید
همیشه در بازی سپاهان بیخود و بی جهت طفلک دچار اشتباه‌های سهوی میشه برای سپاهان
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->